FAQ veel gestelde vragen
Hieronder hebben we de meest voorkomende vragen voor u samengevat. Mocht uw vraag hier niet bij zitten, aarzel dan niet en neem contact met ons op, zodat wij u persoonlijk verder kunnen helpen.

1. Wanneer is de exacte wedstrijdspeeldatum bekend?

In Spanje wordt pas ca. 10 dagen voor het speelweekend de juiste wedstrijddag en de aanvangstijdstippen bekend gemaakt. U bent zelf verantwoordelijk om via de lokale media op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen. Het wijzigen van speeldata en/of aanvangstijdstip is geen reden van annulering. Op onze website wordt de juiste speeldatum en aanvangstijdstippen van alle wedstrijden steeds bijgewerkt. 

2. Zitten we naast elkaar in het Stadion?

Spanje Voetbalreizen garandeert altijd zitplaatsen minimaal 2 aan 2 bij elkaar. Op onze website staat bij elke wedstrijd de voor die wedstrijd geldende zitplaatsgaranties vermeld.

3. We zijn met een groep van 3 personen, zitten we dan ook naast elkaar?

Spanje Voetbalreizen streeft er altijd naar om ook 3 zitplaatsen bij elkaar te leveren. Zou dit onverhoopt niet lukken dan zijn de zitplaatsen altijd 2 bij elkaar en de derde persoon er voor of erachter. 

4. We zijn met een groep van 4 (of meer) personen, zitten we dan naast elkaar?

Spanje Voetbalreizen streeft er altijd naar om zoveel mogelijk zitplaatsen bij elkaar te leveren en garandeert altijd zitplaatsen 2 aan 2 bij elkaar. Bij de meeste wedstrijden kunnen wij zelfs 4 tot 6 personen bij elkaar garanderen. Soms is het noodzakelijk om bij grotere groepen de groep onder te verdelen in kleinere groepen waarbij we altijd garanderen dat er nooit losse zitplaatsen geleverd worden.

5. Wanneer ontvangen wij de wedstrijdtickets?

De wedstrijdtickets ontvangt u in de vorm van E-tickets per email uiterlijk 48 uur voor de wedstrijddag. Bij speciale wedstrijden zoals b.v. El Clasico en Champions league wedstrijden zou het kunnen voorkomen dat de wedstrijdtickets worden afgeleverd in het hotel de dag voor de wedstrijd voor 20.00 uur. Bij elke wedstrijd staan de voor die wedstrijd geldende leveringscondities.

6. Welke kosten komen er nog boven op de getoonde prijzen op uw website?

Geen. Wij werken uitsluitend met all-in prijzen, dus zonder verborgen boeking- of andere kosten. De getoonde prijzen zijn de prijzen die u betaalt.

7. Kan ik na mijn boeking de bestelde tickets nog annuleren?

Alle bestellingen van wedstrijdtickets zijn definitief en bindend.

8. Indien uw vraag hier niet bij staat neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Geen producten toegevoegd

Direct antwoord op uw vragen

Vragen of advies nodig?

Wij zijn bereikbaar per telefoon en e-mail.