Garantie & Klachten

Garantie

Kwaliteit van het geleverde product staat bij ons hoog in het vaandel en logischerwijze doen wij ons best uw arrangement perfect aan u te leveren.
Toch zou het wel eens kunnen voorkomen dat een geleverd arrangement niet voldoet aan datgene wat we met elkaar zijn overeengekomen en waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het “gebrek” melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij u dit zonder meer compenseren middels een vergoeding.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. 
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@spanjevoetbalreizen.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Geen producten toegevoegd